Intressant med egen hemsida för vår BRF.
Men hur gör man med "behörigheter"? Om sajten ska vara delvis publik och delvis intern och intern kräver login. Hur gör man?
Tänker att enklast är att varje bostadsrättsinnehavare har ett login och när hen/hon flyttar så stoppas det av styrelsen.
Funkar det bra?
4 thoughts on “Hur gör man behörigheter?”
Testar en liten kommentar
.
Test
DkgnnflgnmmmmmmmnvcffghkdlflnflösDkgnnflgnmmmmmmmnvcffghkdlflnflös Dkgnnflgnmmmmmmmnvcffghkdlflnflös